środa, 7 stycznia 2015

Niespodziewanie Sakwa w butach wyszła poza Polskę!

      [[Informação em português abaixo]]

      Witam wszystkich serdecznie. Znów mam mnóstwo do roboty i mało czasu na pisanie, jednak nie oznacza to, że blog stoi w miejscu! Ostatnio przeżyłem mega szok widząc to:

Oficjalny Facebookowy profil Gerês Marathon !!! Nigdzie nie wysyłałem mojego wpisu na temat maratonu w Gerês, sami go znaleźli i udostępnili, opatrzając komentarzem: "Nasz maraton staje się międzynarodowy. Dla tych co rozumieją polski, macie tutaj wpis Michała"!  
      Znacznie wzrosła liczba odwiedzin blogu, a w statystykach Portugalia ma już tak samo ciemnozielony kolor jak Polska, jednak mam świadomość, że mało który Portugalczyk mówi po polsku, więc kolejnym moim zadaniem jest przygotowanie portugalskiej wersji językowej ostatniego wpisu! (Sam się do tego zobowiązałem w komentarzu pod postem). Trzymajcie kciuki!!!
     [port.] Estou a preparar versão portuguesa de artigo sobre a Maratona do Gerês. Não é facil mas espero que vocês vão perceber alguma coisa! Fiquem atentos!! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał się wpis? Zostaw komentarz! Nie podobał się? I tak zostaw! Dziękuję! :D