niedziela, 22 marca 2015

Nowości!

      Witajcie! Tyle nowości na raz to tu jeszcze nie było! Po pierwsze na blogu zrobiło się jeszcze bardziej portugalsko. Do biegania i podróży dołączyła część kulturowo-językowa, pod postacią dwóch działów. 


      Pierwszy z nich - Portugalskie co nieco, przybliży Wam trochę tajemnice życia w tym kraju oraz niektóre moje przemyślenia na jego temat. Drugi - Język portugalski, będzie pomocny dla osób chcących rozpocząć naukę tej pięknej mowy. Zabierałem się do tego już od dawna, ale coś mi nie szło, gdy nagle motywacja nadeszła z najmniej oczekiwanej strony! Jakiej? O tym później ;)
      W obu działach pojawiły się już debiutanckie wpisy - oba motywowane ostatnio obchodzonym w Portugalii świętem. Dzień Ojca w Portugalii, to trochę historii, a także portugalskiej tradycji, z kolei Życzenia na Dzień Ojca to przykładowe frazy, które możemy przekazać tatusiom w Portugalii, a także piękny wiersz prosto z Mozambiku! Zapraszam serdecznie do sprawdzenia obu pozycji. ;)


      Dodatkowo, jak zapewne zauważyliście, nadeszła niedziela, a z nią koniec 3-ego tygodnia przygotowań do Maratonu w Madrycie. Pierwszy raz zanosi się na przekroczenie 150 kilometrów tygodniowego zasięgu, bo ja zwykle wieczorna dyszka czeka jeszcze cierpliwie na przebiegnięcie. Sprawdźcie co i jak z moją formą klikając w Droga do Madrytu - BPS, tydzień 3.
      Więcej atrakcji wkrótce! ZAPRASZAM! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał się wpis? Zostaw komentarz! Nie podobał się? I tak zostaw! Dziękuję! :D